جستجو
نماد جفت ارز GBP/USD

نمودار لحظه‌ای و تحلیل GBP/USD

پیشنهاد میکنیم برای مشاهده بهتر نمودار و بهره بردن از تمامی امکانات، از دستگاه‌های دارای صفحه نمایش بزرگ استفاده کنید.

تحلیل نمودار 1d:

تحلیل نمودار 4h:

تحلیل نمودار 1h:

تحلیل نمودار 5m:

تحلیل نمودار 30m:

تحلیل نمودار 1h:

تحلیل نمودار 4h:

تحلیل نمودار 1d:

تقویم اقتصادی:

دسترسی داشتن به داده ها و مشاهده نمودار جفت ارزها و دارایی های قابل معامله در بازار فارکس، اولین قدم و شرط اصلی شروع ترید به حساب می آید. شما در این صفحه به نمودار زنده GBP/USD و همچنین لیست کاملی از ابزارهای بازار مالی دسترسی دارید که به شما این امکان را می دهد تا قبل از هرگونه تصمیم شرایط را به خوبی بررسی کنید. لازم به ذکر است که تمامی نمودارهای موجود در وبسایت بَفلو (اعم از جفت ارزها و …) به صورت زنده هستند و در هر لحظه بروزرسانی می شوند. شما عزیزان می توانید با تعیین تنظیمات مختلف، اندیکاتورهای مختلف را به این نمودارها اضافه کرده و یا آنها را با توجه به نیازهای خودتان تغییر داده و از آن ها بهره ببرید؛ در نتیجه این نمودارها و ابزارهای معاملاتی به عنوان اولین دستیار قابل اعتماد در جریان معاملات شما در بازار فارکس محسوب می شوند.

نمودار GBP/USD مرجع و هسته اصلی تحلیل تکنیکال است و بدین ترتیب تمامی معامله گران از مبتدیان گرفته تا تریدرهای با تجربه برای تحلیل و پیشبینی رفتار بازار از نمودارهای زنده فارکس استفاده می کنند.

نمودار آنلاین و تحلیل GBP/USD به شما اجازه می دهد تا تمامی شرایط بازار را در لحظه بررسی کنید و درنتیجه بهترین تصمیم ممکن را گرفته و تجربه شیرینی را به همراه سود آوری از طریق معامله در بازار فارکس رقم بزنید.

شما برای استفاده از این نمودار به هیچ نرم افزاری نیاز ندارید و تمامی اطلاعات به صورت مستقیم در مرورگر شما نمایش داده می شود.

نمودار زنده و تحلیل GBP/USD به شما این امکان را می دهد تا بتوانید اطلاعات ارزشمندی را کسب کرده و علاوه بر مشاهده تحلیل تکنیکال لحظه ای بازار، خودتان نیز با استفاده از اندیکاتورها و استراتژی های شخصی خود به تجزیه و تحلیل بازار پرداخته و معاملات خوب و پر سودی داشته باشید.

نرخ لحظه‌ای:

تحلیل نمودار 5m:

تحلیل نمودار 30m:

تقویم اقتصادی: